حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: امروز ما با جنگی به نام جنگ روایت‌ها مواجه هستیم و آنچه می‌تواند ما را در این جنگ پیروز کند دو مولفه بصیرت و سواد رسانه‌ای است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم رزمایش مواسات و همدلی طرقبه شاندیز که به مناسبت یادبود سردار انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی و عمار انقلاب مرحوم علامه مصباح یزدی در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله نوچاه طرقبه برگزار شد گفت: مواسات و همدلی یک اتفاق خوب و مبارک است که باید اعتماد به این ظرفیت و این صحنه‌ها داشته باشیم، البته ما دچار یک سری سوء مدیریت‌ها در بعضی جا‌ها هستیم که بازهم با اعتماد به توان داخلی، جوانان و کسانی که پیشران حرکت پیشرفت انقلاب اسلامی هستند و معتقد و باورمند به توان داخلی قابل اصلاح است.

او با بیان اینکه یک اتفاقانی در جامعه در حال رخ دادن است و آن هم این است که دشمنان ما از همان روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی وقتی دیدند در عرصه‌های سخت و جنگ‌های نظامی توان مقابله ندارند به عرصه جنگ فرهنگی و جنگ نرم ورود پیدا کردند، افزود: یک مقوله‌ای به نام نفوذ است که دشمنان ما از آن در حال استفاده هستند. نفوذ در لایه‌های فکری کسانی که تصمیم ساز و تصمیم گیر هستند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند؛ کاش آوینی بود و این صحنه‌ها را روایت می‌کرد مثل دوران دفاع مقدس، واقعاً موضوع روایت گری خیلی مهم است اینکه در یک شهرستان  هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر با همکاری مردم و بخشی هم نهاد‌های دیگر پای کار آمدند و تهیه شده خیلی خوب است. نظام یعنی من یعنی شما یعنی همه ما که باید به کمک همدیگر و با همکاری اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

در این رزمایش تعداد هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی، بهداشتی، لوازم التحریر توسط قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی و به همت اداره تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) طرقبه شاندیز، حوزه بسیج طرقبه، بنیاد علوی، بسیج سازندگی، حساب ۱۰۰ امام و دفاتر ائمه جمعه طرقبه شاندیز، تهیه و به افراد تحت پوشش در مناطق طرقبه شاندیز اهدا شد.

انتهای پیام //م. ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.