همزمان با دهه فجر، ۳۳۳ برنامه ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳۳۳ برنامه ورزشی در استان برنامه‌ریزی شده و در حوزه جوانان نیز ۱۲۰ برنامه تدوین شده است.

او افزود: از مجموع برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده، ۲۶۰ برنامه با همکاری ادارات و هیئت‌های شهرستانی و ۷۳ برنامه نیز به صورت مستقیم با هماهنگی هیئت استانی اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


کریمی با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن، دوومیدانی‌کاران استان در مسیر چهارراه فردوسی تا مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، برنامه حمل مشعل را اجرا می‌کنند، اضافه کرد: برگزاری رقابت‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، دوومیدانی روستاییان، تیراندازی با کمان، شطرنج و پرورش‌اندام و همچنین برگزاری نخستین دوره مسابقات قویترین مردان استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

او، تجهیز و راه‌اندازی ۵۰ خانه ورزش روستایی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال را نیز از برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان عنوان کرد و گفت: میزبانی رقابت‌های هندبال و جودو، تقدیر از جهادگران سلامت، برگزاری جام والیبال، تجلیل از ورزشکاران، پرواز نمادین ورزشکاران ورزش‌های هوایی و همایش‌های پیاده‌روی بخش دیگری از این برنامه‌ها را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار