رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۹۴ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی در استان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاالله ابراهیمی رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۹۴ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی در استان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

او افزود: طرح‌های قابل بهره برداری شامل ۲۴ طرح آب و خاک، ۳۶ طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، شش طرح تولیدات دامی، دو طرح شیلات و آبزیان و هشت طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی اضافه کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۹۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

او ادامه داد: با بهره برداری از طرح‌های یاد شده ضمن بهره مندی دو هزار و ۸۶۸ خانوار روستایی از خدمات زیر بنایی، زمینه اشتغال یک هزار و ۳۴۸ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در استان فراهم می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به کلنگ زنی ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری گفت: هفت طرح در بخش کشاورزی و ۱۱ طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اعتبار بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار