کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران همراه با افزایش وزش باد و روند کاهشی دما در مناطق مختلف خراسان رضوی شدت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر جمعه بارش‌های پراکنده باران در این استان آغاز شده است که این بارندگی‌ها تا ظهر یکشنبه ادامه دارد و به تدریج سامانه جوی از استان خارج می‌شود.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در سه شهرستان جغتای، قوچان و جوین خراسان رضوی بارش‌های پراکنده به میزان کمتر از یک دهم گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دما در خراسان رضوی تا یکشنبه هفته جاری کاهش ۶ درجه‌ای خواهد داشت، همچنین بیشینه دمای هوای جمعه در مشهد ۲۲ درجه سلسیوس بود و شنبه ۲۱ درجه پیش بینی شده است و فردا به ۱۶ درجه کاهش خواهد یافت.

اثمری بیان کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد چهار درجه سلسیوس بود که یکشنبه شب سه درجه کاهش می‌یابد.

او تصریح کرد: زاوه با کمینه دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد در شهرستان تایباد با سرعت ۸۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.