هم‌زمان با عملیات شکست حصر شهرک‌ های نبل و الزهرای سوریه پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار گنجعلی ،رئیس ستاد بزرگداشت ۴۹۶ شهید مدافع حرم استان قم در نشست خبری پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم قم از برگزاری این  یادواره هم زمان با عملیات شکست حصر شهرکهای نبل و الزهرای سوریه خبر داد و گفت: این یادواره با حضور مسئولان کشوری و لشکری، و با حضور خانواده شهدای فاطمیون، زینبیون و با یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس پس از فریضه عشا در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.


او حضور رزمندگان عملیات ازاد سازی نبل و الزهرا و قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم زینبیون و فاطمیون را از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد و افزود: ۱۲ برنامه مجازی نیز با همکاری آموزش و پرورش استان قم برای گرامیداشت این یادواره برنامه ریزی شده است.


رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم، تشریح چگونگی و دستاورد‌های این عملیات در قالب برنامه تلویزیونی را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.


در پایان این نشست خبری از پوستر پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.


عملیات شکست حصر شهرک شیعه نشین نبل و الزهرا در ۱۳ بهمن ۹۴ رقم خورد که باعث آزاد سازی ۷۴ هزار شیعه نشین این منطقه از دست داعش شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار