ابوالفضل محبان گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز جمعیت هلال احمر استان ارتقا داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالفضل محبان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت : با توجه به نیاز  هلال احمر به ارتقای ارتباطات بی سیمی امسال یک دستگاه کامیون کمک دار و یک دستگاه قایق بادی به جمعیت هلال احمر استان اعطا شد.


بیشتر بخوانید 


او همچنین گفت: امسال یک فروند پهباد امدادی مجهز به دوربین دوگانه حرارتی-معمولی برای انجام جستجو‌ها در نقاط حادثه نیز در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت.

محبان گفت: استقرار بالگرد امدادی ۲۰۵ که بهره برداری از آن میان استان‌های خراسان شمالی و سمنان مشترک بود، برای خراسان شمالی دائمی شد و انجام تعمیرات و سرویس موتور آن در استان انجام می‌شود.

در عین حال، او به نیاز ضروری جمعیت هلال احمر استان به ارتقای ارتباطات بی سیمی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سیستم ارتباطی در اختیار جمعیت هلال احمر استان آنالوگ است که باید دیجیتال شود.

او افزود: ضریب نفوذ برقراری ارتباط اعضای جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف استان فقط در سطح پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت است که این مسئله نیرو‌های هلال احمر استان را در برقراری ارتباط به شدت اذیت می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: برای حل موقت این مشکل، یک خودروی مستهلک در اختیار را به سیستم ارتباطی تجهیز کرده ایم که در هنگام وقوع حادثه در نقطه‌ای بلند مستقر شود تا اطلاعات بی سیمی تبادل شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.