جلسه هماهنگی و پیگیری مسایل و مشکلات حوزه شهری دلیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  درجلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر دلیجان با نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان به منظور هماهنگی و پیگیری مسایل و مشکلات حوزه شهری دلیجان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات پیرامون راه و شهرسازی، راهداری، آب و فاضلاب شهری، بهداشت و درمان و مسائل مربوط به حوزه شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه همچنین مقرر شد جلساتی به صورت مستمر برای حل و فصل این مشکلات در شهرستان دلیجان و یا در استان مرکزی با حضور مسئولین مربوطه برگزار و پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: برای خدمت بیشتر به مردم دست در دست هم با گام‌های استوار‌تر پیش خواهیم رفت.

حجت الاسلام سلیمی افزود: امروز نیاز بود با هماهنگی و همدلی در خصوص امور مربوط به دلیجان، موارد مطرح و گره گشایی و پیگیری شود.

او اضافه کرد: این هم اندیشی‌ها موجب می‌شود ما با توان مضاعف در امور مختلف مربوط به مردم در حوزه‌های مختلف در بخش آب و خاک، زمین، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و موارد دیگر پیگیری‌هایی انجام دهیم و این جلسات قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان هم در این جلسه گفت: بسیاری از مسائل که نیاز شهرستان است در دست پیگیری است انشالله با همکاری نماینده محترم و مسئولین شهرستان بتوانیم این موارد را به زودی اجرایی و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار