هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ۵۳۲ طرح مختلف عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دهیاری‌های استان بهره برداری می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: ۵۳۲ طرح مختلف عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دهیاری‌های استان با اعتباری افزون بر یک هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

او بیان داشت: ۳۵ طرح حفاظتی ویژه دهیاری‌ها اجرای ‌می‌شود که برای بهره‌برداری از این تعداد طرح مبلغ ۶۶ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال هزینه شده است و مبلغ ۲۵۵ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال اعتبار نیز برای اجرای ۱۷۴ طرح در بخش اجرای جوی جدول هزینه شده است.

عبیات تصریح کرد: ۱۸ پارک و بوستان روستایی با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال ویژه ایام دهه فجر بهره برداری می‌شوند و  ۱۷ زمین ورزشی نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال در این ایام افتتاح خواهند شد.

 هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: بیشترین میزان اعتبار طرح‌های آماده بهره برداری دهیاری‌های خوزستان در دهه فجر امسال را مربوط به آسفالت معابر است و ۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیارد ریال در این رابطه آماده افتتاح است.

این مقام مسئول گفت: روشنایی معابر از جمله مطالبات اهالی روستا‌های خوزستان است و ۱۸ طرح در این رابطه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۸۹ میلیارد ریال اجرا شده و ۱۶۵ طرح زیرسازی معابر در دهیاری‌های استان خوزستان اجرا شده که اعتبار اختصاص یافته برای آن‌ها ۲۸۹ میلیارد و ۹۰۸ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.