شهردار هندیجان از آغاز فضاسازی در سطح شهرستان به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

محمود طاهری نیا شهردار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عملیات فضاسازی شهری و نصب پرچم‌های ایران، پرچم‌های رنگی، ریسه‌های پارچه‌ای و ... در میادین و بلوار‌های سطح شهر آغاز شده است.

او افزود: شهرداری هندیجان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا فضای شهر را به نحوی شایسته آماده برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر کند.

طاهری نیا در پایان با اشاره به اینکه ایام دهه مبارک فجر یادآور حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران است، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت آن یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدا و امام خمینی (ره) است و توجه به این روز‌ها نشان از عشق و ارادت ملت ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

هر سال همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آذین بندی خیابان‌ها و محله‌های شهر‌ها انجام می‌شود و در روز ۲۲ بهمن ماه نیز راهپیمایی باشکوهی به حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌گردد، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس برنامه‌های دهه فجر با حضور جمعیت شهروندان لغو شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.