تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شکست دادن نساجی مازندران پس ۱۷۵ روز به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با از پیش رو برداشتن نساجی مازندران پس از ۱۷۵ روز ، موفق شد ده‌ نفره به اولین برد خود در لیگ بیستم دست پیدا کند.

پس از شروع بازی ذوبی‌ها در اولین حمله و در ثانیه ۱۸ توسط دارکو بیدوف به گل رسیدند.
این گل پس از گل غلامرضا رضایی به فجرسپاسی در فصل دروازدهم و در ثانیه ۱۱ و محمدرضا خلعتبری با پیراهن سپاهان به گسترش فولاد در ثانیه ۱۳ فصل چهاردهم، سومین گل سریع تاریخ لیگ برتر بود.

در ادامه خیلی زود ذوب آهن دروازه خود را باز شده دید، دقیقه ۴ محمدمهدی نظری اولین موقعیت جدی میزبان را به گل تساوی تبدیل کرد.

ذوب آهن که برای پیروزی به ورزشگاه وطنی رفته بود، پس از دریافت گل اول حملات متعددی انجام داد و سرانجام عبدالله حسینی مدافع پیش‌تاخته ذوبی‌ها دقیقه ۲۶ ذوب آهن را به گل دوم رساند.

اما جنجال‌های داوری در دقیقه ۴۵ پس از خطای حقدوست شروع شد، جایی که حقدوست پس از دریافت کارت زرد به‌علت خطا یک واکنشی انجام داد که از دید اکبریان پنهان نماند و او را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

پس از این اتفاق رحمان رضایی که از هفته اول به‌شدت تیمش از داوری متضرر شده نسبت به این تصمیم اعتراضات شدیدی انجام داد و در نهایت او نیز از کنار زمین اخراج شد تا ذوب آهن نیمه دوم را ده‌نفره و بدون سرمربی دنبال کند.

در شروع نیمه دوم نساجی با یک یار بیشتر توانست از روی یک ضربه ایستگاهی پس از چند دفع توپ به گل مساوی برسد و دقیقه ۵۱ کلانتری بازی را به نتیجه ۲-۲ کشاند.

ذوب آهن که هیچ چیزی برای از دست دادن نداشت سعی کرد نبض بازی را در اختیار بگیرد و با ارائه بازی منطقی بار دیگر از حریفش پیش بیفتد، گاندو‌های زخم‌خورده درست ۵دقیقه پس از دریافت گل دوم به دروازه نساجی رسیدند.

ارسال دقیق محمدی‌مهر روی پای میلاد جهانی و ضربه والی این بازیکن ذوب آهن را به گل سوم رساندو ذوب آهن سرانجام پس از ۱۷۵ روز در لیگ برتر به پیروزی رسید.

ذوب آهن اصفهان با این پیروزی و کسب یازدهمین امتیاز ۱ پله در جدول صعود کردند و بالاتر از نساجی مازندران در جایگاه چهاردهم جدول ایستادند.

گاندو‌ها ۷ روز دیگر درحالی باید به استقبال شهرآورد اصفهان بروند که مجتبی حق دوست هافبک و رحمان رضایی سرمربی تیمشان را به‌علت دریافت کارت قرمز در اختیار نخواهند داشت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.