مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.
 
پیرسبزی افزود: دست اندرکار برگزاری این برنامه‌ها نهاد‌های فرهنگی عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد است.

او بیان کرد: برخی از این برنامه‌ها شامل عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدای هنرمند، برگزاری نشست‌های شعر با عنوان طلوع فجر، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری مسابقه و جشنواره خوشنویسی، تفسیر سوره فجر، تهیه و پخش کلیپ قرآنی با موضوع دهه فجر، برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب و اجرای نمایش عمومی با موضوع دهه فجر به همراه رعایت نکات بهداشتی است.

پیر سبزی گفت: ایجاد هر چه بیشتر شور و نشاط اجتماعی در برگزاری این برنامه‌ها از رسالت‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان است.
 
او افزود: پرداختن به خدمات، دستاورد‌ها و عملکرد ۴۲ ساله نظام و انقلاب در قالب رشته‌های مختلف هنری و مذهبی از قبیل فیلم، عکس، سرود، موسیقی، شعر، داستان، رسانه، قرآن و عترت از مؤثرترین رروش‌های ترویج روز افزون اندیشه‌های انقلاب اسلامی بین قشر‌های مختلف مردم به ویژه نسل جوان است.

او بیان کرد: بخش عمده‌ای از برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط کرونایی با محوریت فضای مجازی و یا حضور حداقلی مردم این استان برگزار می‌شوند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.