سسیلیا النا راوز از آسیب گسترده اقتصاد آمریکا از همه گیری کرونا خبر داد و بر لزوم حمایت از خانوار‌ها و کسب و کار‌های این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سسیلیا النا راوز، گزینه پیشنهادی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ریاست شورای مشاوران اقتصادی کاخ سفید گفت: اگر اقتصاد کشور نتواند تا پایان همه گیری کووید-۱۹ از خانوارها، کسب و کار‌ها و دولت‌های ایالتی و محلی پشتیبانی کند با خطر گرفتار شدن در سراشیبی سقوط مشکلات بدهی روبرو خواهد شد.

بر این اساس، وی در نشست کمیته بانکداری مجلس سنا که با هدف بررسی و تایید نامزدی او برای جایگاه یاد شده تشکیل شده بود گفت: «اگر برای پشتیبانی از مردم، هزینه نکنیم با خطر واقعی افتادن در سراشیبی سقوط روبرو می‌شویم، زیرا ظرفیت ما برای کنار آمدن با بدهی نه تنها به میزان هزینه کرد بلکه به حجم و اندازه اقتصاد کشور بستگی دارد؛ و اگر بخواهیم اقتصادمان را سرپا نگاه داریم باید از جیب هزینه کنیم.»

آمریکا بدترین آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا را در جهان دارد و اقتصاد این کشور به دلیل همه گیری کووید ۱۹، بدترین آسیب را از سال ۱۹۴۶ تاکنون دیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
منظورشون از هزینه کردن از جیب در واقع همون دزدیدن منابع کشورهای مظلوم دنیاست. اگه صهیونیستهای سرمایه دار حاکم بر آمریکا کمتر دزدی میکردند وضع اقتصادی مردم اینطوری نبود که چند میلیون بیخانمان و دهها میلیون بیکار داشته باشند
آخرین اخبار