فرماندار بروجن گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۴۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در شورای اداری این شهرستان گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۴۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

او افزود: برنامه‌های مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) و گروه‌های مختلف مردمی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به در پیش بودن روزشمار انتخابات رئیس‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای رعایت قوانین انتخاباتی، بی‌طرفی و کمک به تامین نیروی انسانی و تجهیرات مورد نیاز و همچنین فراهم کردن زمینه مشارکت گسترده مردم باید همکاری کنند.

او ادامه داد: سکونت مدیران ارشد اداری در شهرستان بروجن الزامی بوده و هیچ رئیس اداره‌ای حق استفاده از خودروی دولتی و راننده برای ایاب و ذهاب شخصی را ندارد.

ملکی تأکید کرد: تکریم ارباب‌رجوع، پاسخ‌گویی به تمامی مکاتبه‌ها و نامه‌های اداری و همچنین راه‌اندازی و فعال بودن میز خدمت الکترونیکی و حضوری در دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن ضروری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار