نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی با جانفشانی و مجاهدت‌های فراوان در اختیار نسل فعلی قرار گرفته و باید برای استمرار آن از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیر حراست کل استان گفت: برای پیروزی انقلاب بسیاری از مردم زندانی، شکنجه و شهید شدند؛ لذا ما باید برای حفظ و تداوم انقلاب تلاش کنیم، امانتی را که گذشتگان به خوبی حفاظت کردند اکنون به نسل کنونی واگذار شده و اینکه ما با این امانت چه می‌کنیم بسیار مهم است.

وی افزود: پیش از انقلاب در واقع شاهد سلطه تمام قد امریکا بر کشور و نوکری تمام عیار مزدوران آمریکایی به نام دولتی بودیم که هیچ اراده‌ای از خود نداشت و هر چه بود اراده اجانب و آمریکا و صهیونیست‌ها بود و شیاطین بر ما مسلط شده بودند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در شرایط ظلمت و تاریکی پیش از انقلاب، عالمی به پا خواست و تنهای تنها فریاد انقلاب و بیداری ملت را سرداد. زمانی که امام راحل فعالیت‌های انقلابی خود با تکیه بر آیه "اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم" شروع کردند؛ حتی حوزه علمیه آمادگی نداشت و هنوز متوجه نبود که باید آرایش انقلابی به خود بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: انقلابی که اکنون به دست ما رسیده باید طوری نشان دهیم که مردم بدانند آن دوران تبعیض‌ها، رانت خواری‌ها و اختلاف طبقاتی‌ها و اینکه مجرم جای مظلوم بنشیند یا مسئولی در مقابل تخلفات خود مصونیت داشته باشد، تمام شده است.

او اضافه کرد: باید امانت انقلاب را با همه عظمتش حفظ کرد، البته بعضا شاهد مسائلی هستیم که موجب تکدر خاطر می‌شود و پرسیده می‌شود مگر این مملکت نگهبان و حراست نداشت. باید خلاف از سوی هرکسی رخ می‌دهد جلوی آن گرفته شود، بسیجیان باید چشم بیدارِ امانتداری نظام و ارزش‌های دینی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در بسیاری مواقع حضور بابرکت نیرو‌های حراست جلوی ناامنی‌ها و فساد را گرفته است. باید چشمان خود را به روی حقایق باز کنیم و نگذاریم بدی‌ها از کنار چشمان ما عبور کند و تا زمانیکه نفس می‌کشیم و زنده‌ایم کاری کنیم که پس از مرگ پشیمان از کار‌های کرده و نکرده خود نشویم و از خداوند نخواهیم که برای جبران خطا‌های گذشته، مجدد به دنیا برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.