بهره برداری از مجتمع آموزشی دختران "چهارباغ مدرسه شکرالله فرقدانی" اصفهان امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ، استاندار و شماری از مسوولان استانی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، زیربنای کل مجتمع آموزشی دختران "چهارباغ مدرسه شکرالله فرقدانی" اصفهان  ۶ هزار و ۴٨۴ در زمینی به مساحت هفت هزار و ١٣۵ متر مربع است، این مجتمع ٣١ باب کلاس درس، ١١ باب اتاق اداری و معلم، یک سالن ورزشی، سه کارگاه، یک کتابخانه ٢ سایت رایانه دارد.

امروز همچنین مجتمع آموزشی حیات طیبه اصفهان شامل مدرسه شهید سلیمانی، سالن ورزشی شهید فخری زاده و دبیرستان موقوفه صارمیه با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

زیربنای این مجموعه بیش از ۶ هزار متر مربع است و ٣٠ کلاس، ٩ اتاق اداری، یک سالن چندمنظوره، یک سالن ورزشی، سه کارگاه، ٢ آزمایشگاه، سه کتابخانه و یک سایت رایانه دارد.

وزیر آموزش و پرورش در سفر یکروزه به اصفهان از سه آزمایشگاه مرکز تحقیقات معلمان و سرگروه‌های آموزشی استان در ارتباط با میزان و نوع تدریس مجازی در ایام کرونا، بخش آموزش و ارتقای معلمان بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های آن‌ها آشنا شدند.

حاجی میرزایی همچنین از ٢ استودیو مرکز تحقیقات که یکی از آن‌ها در ایام کرونا ساخته شد و ۶٩ هزار دقیقه تولید محتوا داشت و همچنین طرح آموزش فنی و حرفه‌ای در کرونا تعطیل بردار نیست بازدید کرد.

در این آیین همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک آموزش و پرورش با شهرداری درخصوص آموزش حقوق شهروندی منعقد شد.

بازدید از اولین موزه آموزش و پرورش کشور در ساختمان تاریخی عطاالملک دهش مرکز تحقیقات و همچنین بزرگترین کتابخانه آموزش و پرورش با ٢۴٠ هزار عنوان کتاب و ١٩٠ هزار جلد پایان نامه، مجله و آرشیو از اسناد ملی از دیگر برنامه‌های وزیر بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.