حجت الاسلام نصیرایی گفت: آموزش و پرورش محور فرهنگ در کشور است و در این حوزه باید از مدیران توانمند و انقلابی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم کار‌های خوب صورت گرفته، اما هنوز با ایده‌ آل‌های نظام آموزشی اسلامی فاصله داریم که در آموزش و پرورش بعنوان زیرساخت فرهنگ کشور باید نقشه راه مناسبی ترسیم شود.

او افزود: آموزش و پرورش بعنوان آینده‌ساز کشور نباید بستر نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌ای شود و این سیستم به طور کشوری دچار زخم کهنه برخورد‌های سیاسی است و باید این موضوع اصلاح شود.

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: جوانان و سرمایه‌های انسانی فدا شده‌اند تا در مدیریت، فرهنگ و سیاست کشور نگاه اسلامی حاکم شود و حق نداریم نگاه شخصی، سیاسی و حزبی را حاکم کنیم.

لزوم وجود مدیران شایسته 

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص اصلی میزان موفقیت و رفتارشناسی افراد موثر در آموزش و پرورش، تطبیق افکار، گفتار و رفتار با اصل ولایت فقیه است.

او افزود: نقشه راه آموزش و پرورش در هر شهرستان باید بر اساس شرایط بومی و محلی آن باشد و مدیران شهرستانی و استانی باید ارتباطات خود با مرکز کشور را بیشتر کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: دلیل کم برخورداری برخی شهرستان ها و استان ها، عدم پیگیری یا ضعف در مطالبه‌گری است که مستلزم اصلاح رفتار‌ها است.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن قدردانی از همراهی حجت الاسلام نصیرایی در طرح‌هایی که فرهنگیان از آن منتفع می‌شوند، گفت: اعتبارات کشور برای استان محدود است، اما در همین شرایط همکاران ما در نظام آموزشی زمینه درخشش توانمندی‌های نخبگان را فراهم کرده و افتخارات چشمگیری کسب شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار