مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی فعالیت‌های مدارس استان از نظر بهداشتی، آموزشی و پرورشی مورد رصد و پالایش قرار می‌گیرد.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تعداد ۱۳ تیم ۳ نفره طی ۳ روز از کلیه مدارس شهرستان های استان بازدید می‌کنند.

او با اشاره به بازدید ارزیابان از مدارس شهرستان‌های سربیشه، قاین، فردوس، زیرکوه و خوسف در نخستین روز افزود: این اقدامات با هدف رصد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، رعایت شیوه نامه ها، دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، فاصله گذاری‌های اجتماعی و بررسی وضعیت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرجویان کار عملی و فنی شاخه‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


واقعی پالایش عملکرد فرهنگیان و دانش آموزان استان در شبکه شاد را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در شبکه شاد حضور داشته و در فرآیند یاددهی و یادگیری مشارکت فعال دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر ۷۳ درصد دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و ۴۷ درصد هنرجویان دروس عملی و فنی شاخه‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای استان در کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.