مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از عملیات انتقال دستگاه حفاری T.B.M به خط چهار قطار شهری مشهد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد در خصوص عملیات انتقال دستگاه حفاری T.B.M  از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد گفت: این دستگاه  از ایستگاه خط سه قطار شهری واقع در خیابان امامت به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر منتقل شد.
 
جابجایی کارخانه متحرک در مشهد

او افزود: این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.
 

بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.

کیامرز بیان کرد: شب گذشته قطعه اصلی یا کاترهد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است جابه جا شد که این عملیات ۴ ساعت به طول انجامید.
 
انتقال دستگاه حفاری به خط چهار قطار شهری مشهد

او تصریح کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شده باشد و آسیبی به قطعات وارد نشود زیرا به طور کلی چهار دستگاه T.B.M  در ایران وجود دارد که از این تعداد دو دستگاه در مشهد مستقر بوده و تمامی قطعات آن از خارج از کشور وارد شده است، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و هزار و ۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می‌کند؛ همچنین حدود ۸۰ نفر در سه شیفت کاری بر روی دستگاه کار می‌کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.