معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح‌های توانمندسازی جامعه هدف نهاد‌های حمایتی گفت: توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی نیازمند جلب مشارکت‌های مادی و فکری خیرین و نخبگان دانشگاهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اظهار داشت: با کمک‌های دولتی، خدمات‌رسانی به جمعیت قابل توجهی از افراد زیرپوشش بهزیستی امکان‌پذیر نیست و باید درصدد جلب و ترغیب کمک‌های خیرین به این نهاد باشیم.

او افزود: سازمان بهزیستی با توجه به تنوع ماموریت‌های خود که بیشتر اجتماعی است از پیچیدگی و سختی خاصی برخوردار است به همین دلیل با اعتبارات دولتی نمی‌توان به تنهایی از عهده این کار برآمد و باید بتوان مشارکت‌های مردمی را بیش از پیش جلب کرد.


بیشتر بخوانید


مردانی با بیان اینکه جلب کمک‌های مردمی منوط به کمک‌های مادی نباشد، اضافه کرد: می‌توان با بهره‌گیری از نظرات نخبگان دانشگاهی گام‌های مهمی در توانمندسازی افراد زیرپوشش بهزیستی برداشت که این موضوع می‌طلبد تا با جامعه دانشگاهی استان بیش از پیش ارتباط برقرار کرد.

او همچنین بر ضرورت برگزاری منظم شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی تاکید کرد و گفت: امید است این شورا سریع‌تر در تمامی شهرستان‌ها فعال شود.

مردانی همچنین رسیدگی به امور زنان بدسرپرست را از ضرورت‌های جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از اقشاری که بیشترین آسیب‌پذیری را در جامعه دارند زنان بدسرپرست هستند که زیرپوشش ارگان خاصی قرار ندارند از این رو می‌طلبد با جلب کمک‌های خیرین به این قشر نیز توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار