رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچگونه مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش قیمت مرغ ابلاغ نشده، گفت : با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت مرغ برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نوربخش حاتمی رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : هر کیلوگرم مرغ گرم بر اساس قیمت مصوب قبلی باید ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار عرضه شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه کمبودی در زمینه تولید مرغ در استان وجود ندارد، گفت : ۵۸ واحد مرغداری در استان کرمانشاه با تولید ۸۰۰ هزار قطعه مرغ آماده عرضه تولیدشان به بازار هستند.

حاتمی افزود: صد در صد نهاده مورد نیاز واحد‌های مرغداری استان تامین شده است و این واحد‌ها موظف هستند مرغ تولیدی خود را به کشتارگاه‌های داخل استان عرضه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در همین رابطه ده اکیپ نظارتی با همکاری سازمان صمت در استان کرمانشاه تشکیل و برای تمام مرغداران اخطار کتبی مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت و خروج مرغ‌های تولیدی به خارج از استان صادر شده است و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد با این واحد‌ها برخورد و سهمیه نهاده‌های آن‌ها قطع خواهد شد.

حاتمی گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده امشب ۷۰ تن مرغ به کشتارگاه‌های استان ارسال می‌شود تا در سطح بازار کمبودی نداشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.