رئیس اداره برق سرپل‌ذهاب گفت : شبکه‌های فرسوده روشنایی ۷۰ روستای این شهرستان در دولت بازسازی و اصلاح شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهزاد نجفیان رئیس اداره برق سرپل‌ذهاب گفت : در هشت سال گذشته توسط دولت ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق این شهرستان از سیم مسی قدیمی به کابل خود نگهدارنده تعویض شده است.

او گفت : برق رسانی به هشت روستای فاقد برق و برق رسانی به تعداد ۸۰ حلقه چاه آب کشاورزی و ۴۸ واحد تولیدی شهرستان سرپل ذهاب در دولت صورت گرفته است.

رئیس اداره برق سرپل ذهاب افزود: بازسازی شبکه‌های برق شهری به طول ۶۵ کیلومتر، توسعه شبکه‌های برق به طول ۴۰ کیلومتر، توسعه پست‌های هوایی به تعداد ۴۸ دستگاه و سرویس تعمیر و نگهداری شبکه‌های برق از دیگر خدمات انجام گرفته در دولت است.

نجفیان با اشاره به خدمات اداره برق در ایام زلزله ادامه داد: برق رسانی به کمپ زلزله زدگان شهرستان شامل ۲۶ هزار چادر اسکان اضطراری و ۳۰ هزار کانکس اسکان موقت شهری و روستایی و تعمیر و سرویس شبکه‌های برق شهرستان از اقدام‌های صورت گرفته در زلزله آبان سال ۹۶ است.

او گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال برق رسانی به پنج روستای فاقد برق شهرستان شامل روستا‌های «شیخ روژین»، «باویسی مامیشان»، «باویسی سیدمحمد»، «تپه نوروز» و «سلمانه» با استفاده از منابع داخلی اداره برق به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: دهه مبارک فجر از ایام الله و یادآور حماسه و رشادت و دلیری ملت فداکار ایران اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی طاغوت است.

نجفیان افزود: مردم شایسته بهترین خدمات هستند از این رو این اداره در دولت تمام توان خود را برای ارایه خدمات مناسب به مردم بکار گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.