پیش همایش شیخ محمد خیابانی فردا در تبریز برگزار می‌شود

همایش روحانیت و حوزه به عنوان یکی از پیش همایش‌های شیخ شهید محمد خیابانی روحانی مبارز و بیدارگر فردا ۹ بهمن در مسجد جامع تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام الیاس ابراهیمی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی گفت:با توجه به صبغه روحانیت این عالم مبارز و استکبار ستیز پیش همایش مذکور با حضور علما و اساتید حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

او افزود:به دلیل اینکه شیخ شهید محمد خیابانی تحصیلات حوزوی خود را در مدرسه طالبیه به انجام رسانده و همچنین امامت جماعت مسجد جامع را نیز در مقاطعی بر عهده داشته است ،این مکان تاریخی و مقدس شهر تبریز برای این پیش همایش انتخاب شده و روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

او با اشاره به نقش روحانیت شیعه در شکل گیری جریانات انقلابی در تاریخ ایران و به خصوص منطقه آذربایجان گفت:در این پیش همایش سخنرانان و کارشناسان تاثیر علمای مبارز شیعه و همچنین شیخ شهید محمد خیابانی را در شکل گیری نهضت‌های اسلامی مورد بررسی قرار خواهند داد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی افزود:در این نشست علمی علاوه بر اساتید حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی و علما، مسئول ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی، حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی نیز به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

ابراهیمی اعلام کرد:علاقمندان می‌توانند،در این پیش همایش با آدرس‌های اینترنتی www.hawzahnews.com/service/live و www.instagram.com/shahidkhiyabani به صورت مجازی شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.