دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی گفت: پیش همایش روحانیت و حوزه با عنوان شیخ شهید محمد خیابانی روحانی مبارز و بیدارگر در مسجد جامع تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام  ابراهیمی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی گفت:  به دلیل اینکه شیخ شهید محمد خیابانی تحصیلات حوزوی خود را در مدرسه طالبیه به انجام رسانده و همچنین امامت جماعت مسجد جامع تبریز را نیز در مقاطعی بر عهده داشته است این مکان تاریخی و مقدس برای پیش همایش شیخ شهید محمد خیابانی روحانی مبارز و بیدارگر انتخاب شده که روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی ضمن اشاره به نقش روحانیت شیعه در شکل‌گیری جریانات انقلابی در تاریخ ایران و به خصوص منطقه آذربایجان گفت:در این پیش همایش سخنرانان و کارشناسان تاثیر علمای مبارز شیعه و همچنین شیخ شهید محمد خیابانی را در شکل گیری نهضت‌های اسلامی مورد بررسی قرار خواهند داد.

او افزود: در این نشست علمی علاوه بر اساتید حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی و علما، حجت الاسلام میر تاج الدینی  مسئول ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی  نیز به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

لازم به توضیح است علاقمندان می‌توانند این پیش همایش را با آدرس‌های www.hawzahnews.com/service/live، www.instagram.com/shahidkhiyabani دنبال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار