دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی از برگزاری کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شهید شیخ محمد خیابانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام ابراهیمی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ محمد خیابانی گفت: کارگاه ادبی نگارش رمان تاریخی با محوریت شیخ محمد خیابانی با حضور   حمیدرضا شاه‌آبادی و نوجوانان و مربیان مراکز فرهنگی و هنری برگزار شده و شاه آبادی نویسنده سرشناس ادبیات کودک و نوجوان در مورد ویژگی‌های نگارش رمان تاریخی به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

او گفت: آشنایی نوجوانان و مربیان با نحوه نگارش رمان و داستان با محوریت شخصیت‌های تاریخی به ویژه شیخ شهید محمد خیابانی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، ادبی است.

او خوانش و نقد و بررسی تعدادی از آثار ادبی نوجوانان در مورد شیخ شهید را از دیگر برنامه‌های این نشست ادبی عنوان کرد و افزود: این کارگاه روز سه شنبه ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در تالار خاقانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تقدیر از مدیر کل و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر همکاری گرم و صمیمی با ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی، افزود:  بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت را بر عهده داشته و کمیته کودک و نوجوان در راستای معرفی شخصیت این مبارز بیدارگر برای نوجوانان برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی در حال اجرا دارد، که تولید کتاب قصه نوجوان و انتشار فراخوان هنری و ادبی برای نوجوانان از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.