معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود هشت هزار میلیارد تومان خسارت به ورزش و باشگاه‌داران کشور وارد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ویروس کرونا خسارت بسیار به باشگاه‌های ورزشی وارد کرده است؛ گفت: با تمهیدات وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با سایر وزرا تسهیلاتی در اختیار باشگاه‌های ورزشی قرار گرفته و همچنان تسهیلاتی در اختیار استان‌ها است تا به باشگاه‌ها واگذار شود.

او با تأکید بر اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده هم نمی‌تواند نیاز باشگاه‌داران را رفع کند؛ افزود: برای ایجاد تحول در ساختار بخش خصوصی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری به عنوان یکی از ماندگارترین لوایح برای بخش خصوصی و باشگاه‌داران به تصویب شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان رسیده و با امضای وزیر به هیات دولت ارسال شده است تا پس از بررسی و تصویب به صحن مجلس ارسال شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ ادامه داد: لایحه بودجه به مجلس ارائه شده و در کمیسیون تلفیق نیز اقدامات مؤثری انجام شده است و منتظریم نتایج کمیسیون تلفیق به مجلس ارائه شود.

تقی زاده درباره وضعیت سرخابی‌ها نیز بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های مداوم وزیر ورزش و جوانان در آینده نزدیک واگذاری سرخابی‌ها از طریق فرابورس انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: واگذاری سرخابی‌ها کار ویژه‌ای است و امور مربوط به مجامع هر دو شرکت انجام شده و مسائل حقوقی رفع شده است تا از طریق فرابورس به بخش خصوصی واگذار شوند که امیدواریم مسوولان خصوصی‌سازی زمان این واگذاری را اعلام نمایند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.