بررسی مشکلات مسکن مهر در گلبهار

با حضور نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود و همراهی جمعی از مسئولین، مشکلات ساکنین محلات مختلف گلبهار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امامی راد نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود در مجلس شورای اسلامی به همراهی هومن گریوانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار و جمعی از مسئولین گلبهار با حضور در محلات مختلف گلبهار، مشکلات ساکنین این مناطق را بررسی کردند.

در این برنامه که با بازدید از مجتمع فرهنگی و مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) محله ۱۷ آغاز شد، هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران گلبهار با بیان اقدامات انجام شده در خصوص این مسجد گفت: ما سعی کرده ایم تا این مسجد و مجتمع فرهنگی به لحاظ تامین فضای فرهنگی از کتابخانه بزرگ و مناسب و همچنین تامین منابع مالی و مخارج از امکانات خوبی به ویژه واحد تجاری و آشپزخانه برخوردار باشد.
 
او افزود: تجهیزات کتابخانه نیز توسط خیر وقف شده است و پیش از این تجهیز کتابخانه‌های مسجد جامع و کتابخانه بهشت در محله ۱۱ با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران گلبهار ادامه داد: همچنین طبق نظر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، شرکت عمران گلبهار قطعه زمینی را جهت احداث مرکز کتابخانه‌های این شهر مشخص نموده که با اخذ مجوزات لازم توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی احداث و تجهیز خواهد شد.

حسین امامی راد نماینده مردم چناران، گلبهار و بینالود در مجلس شورای اسلامی در پایان این برنامه در جمع ساکنین مسکن مهر فرهنگیان و ساکنین محله ۱۲ گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده از جمله تعاونی ها، فضای سبز، امتیازات برق و گاز، آسفالت، جدول گذاری و ... که خواسته به حق مردم عزیز است، باید از ظرفیت‌های خوب شرکت عمران، شهرداری و دیگر ادارات استفاده نمود و با تقسیم کار و تصمیمات مناسب، رضایت مردم را جلب نماییم.
 

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
مشکلات محله ۱۲ گلبهار بیشتر از محلات مسکن مهر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
امیدواریم مشکلات محله ۱۲ حل شود.
آخرین اخبار