کارشناس فوتبال درباره شرایط حریفان نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را مطرح کرد.

محمود کلهر کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس شانس بسیار خوبی در گروه خود دارد. الریان قطر تنها رقیب پرسپولیس محسوب می‌شود. برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به نفع تیم پرسپولیس است.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حریفان تیم استقلال اظهار کرد: تیم استقلال در گروه سختی قرار گرفته است اما  آبی پوشان نشان دادند که نتایج خوبی برابر تیم های مدعی قهرمانی در آسیا می گیرند و این مرتبه هم می توانند موفق شوند. 

او ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم که تیم پرسپولیس باید بدون حاشیه راهی لیگ قهرمانان آسیا شود و اگر این اتفاق رخ بدهد به طور حتم سرخپوشان به راحتی از گروه خود صعود می‌کنند. به هر حال بازیکنان پرسپولیس باید بتوانند مهره‌های کلیدی الریان به خصوص شجاع خلیل زاده را مهار کنند. شک ندارم در آن صورت سرخپوشان مقتدرانه به مرحله بعدی می‌رسند.

تیم استقلال برابر تیم‌های قدرتمند آسیایی نتایج خوبی گرفته است

او درباره حریفان تیم تراکتور تصریح کرد: تیم تراکتور در گروه سختی قرار دارد، اما این تیم با هدایت مسعود شجاعی می‌تواند در آسیا به موفقیت دست یابد.

کلهر درباره حریفان فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد انسجام و اتحاد خوبی دارد. این تیم اهوازی می‌تواند در آسیا به موفقیت برسد. البته تیم‌های ایرانی در آسیا شروع خوبی ندارند و امیدوارم در این دوره شاهد چنین اتفاقی نباشیم. علاوه بر این، فولاد در مرحله پلی آف باید برابر تیم العین بازی کند. البته فولاد می‌تواند برابر تیم العین به پیروزی برسد.

او گفت: به نظرم پرسپولیس از گروهش به مرحله بعدی صعود می‌کند، اما تیم‌های استقلال، تراکتور و فولاد کار سختی پیش رو دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
و حتما مثل پارسال قهرمان آسیا می شود. خخخخخخخخ
آخرین اخبار