سرهنگ القاصی مهر با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی کشف کالای قاچاق در استان ایلام، گفت:۷۱ درصد از پروند‌های مشاوره ومددکاری اجتماعی در کلانتری وپاسگاه ها، به صلح وسازش منجر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام، اظهار داشت:اجرای طرح‌های برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، برخورد با اراذل و اوباش، سوداگران مرگ، کالای قاچاق و سارقان در پیشگیری از جرائم نقش حائز اهمیتی داشته است.

او با بیان اینکه در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ۱۹۳ قلیان سرا به علت تخلف، پلمب شده است، افزود:بیش از ۴ هزار تذکر به اصناف در این خصوص ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در بحث کشف و مبارزه با کالای قاچاق نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته ایم، بیان کرد: افزایش ۶۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان را در سطح استان شاهد هستیم.

سرهنگ القاصی مهر به خدمات رسانی به شهروندان در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: ۷۱ درصد در کل پرونده‌ها ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها به صلح و سازش منجر و مختومه شده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه یادآور شد: سامانه پلیس پاسخگو با شماره ۰۹۶۵۸۰ در جهت هشدار‌های پلیسی، مشاوره خانوادگی، پیشگیری از سرقت و. آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث تصادفات برون شهری امسال ۴۴ درصد کاهش تصادفات داشته‌ایم، عنوان کرد: ۳۵ فقره کاهش تصادفات فوتی و ۴۳ درصد کاهش تصادفات فوتی را شاهد هستیم.

او اعلام کرد: در حوزه درون شهری امسال نسبت به سال گذشته نیز با تلاش همکارانم در مجموعه راهور، کاهش ۴۶ درصدی تصادفات فوتی و ۱۹ درصدی تصادفات را داشته ایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.