در دهه فجر امسال بیش از ٢ هزار برنامه در استان فارس اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد جواد محمد‌ی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، گفت: تجدید میثاق مدیران مسئول استان در نخستین روز دهه فجر ۱۲ بهمن ماه در گلزار دارالرحمه شیراز است.

او، بیان کرد: دیدار خانواده‌های شهداء جانبازان، آزادگان  و زندانیان سیاسی با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و استاندار فارس از  برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در دهه فجر امسال است که در فضای مجازی برگزار می شود.
 
سید علی محمد‌ی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان فارس نیز با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال، انقلاب اسلامی، بالندگی و مقتدر، چون کوه استوار بوده، تصریح کرد: در این دهه مسابقه رالی تور فجر ۴٢ را برگزار می کنیم  که ویژگی این برنامه حضور جانبازان قطع نخاعی در آن است.
 
او، ادامه داد: برگزاری جشنواره عکس ایثار، مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با  پنجمین روز از دهه فجر روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه در بیش از یک هزار گلزار فارس، مسابقه فرهنگی با عنوان نوشته خانواده ها به خصوص خانواده‌های شهدا و جانبازان، به ویژه برای بانوان جانباز، اجرای روایتگری انقلاب  ۷۰ نفر از افراد متخصص که دوره روایتگری را در بنیاد گذرانده و اکنون به طور تخصصی به روایت انقلاب می‌پردازند.
 
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان فارس، به مسابقه کتابخوانی از کتاب پلنگ‌های کوهستان که روایتگر مبارزات مردم لارستان در سال ۴۲ است اشاره کرد.
 
وقایع این کتاب در منطقه لارستان همسو با مبارزات امام راحل اتفاق می‌افتد که منجر به نبرد مسلحانه و شهادت  ۱۴ نفر می شود.
 
انتهای پیام/ت
برچسب ها: بنیاد شهید ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار