فرماندار دیواندره از بهره برداری بیش از ۱۳۳ برنامه مختلف و پروژه با اعتبار بیش از۴۲۰ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جمال ارشدی فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه  امسال برخلاف سال‌های قبل برنامه‌های دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می‌شود،گفت:‌ تمام برنامه‌ها با حفظ دستورالعمل های بهداشتی و با نظارت ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اجرا می‌شود.

او افزود: ۳۰ برنامه به صورت شاخص و پروژه‌های افتتاح شده در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، خدماتی است که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

ارشدی گفت: افتتاح پنج کیلومتر از بزرگراه در محدوده شهرستان دیواندره، افتتاح چهار مدرسه، گازرسانی به سه روستا و افتتاح گلخانه درشهرستان دیواندره از مهمترین طرح‌ها است.

فرماندار شهرستان دیواندره گفت:‌ بخشداری مرکزی با ۳۲ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال، بخشداری کرفتو ۱۵ طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال و بخشداری سارال با ۱۸ طرح و اعتبار ۹۳۳ میلیون ریال طرح‌هایی است که در بخش‌های شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.