مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: فروش آرگون و نیتروژن در بورس به بیش از ۶۶ میلیارد ریال آرگون مایع و بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال نیتروژن مایع رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: فروش آرگون و نیتروژن در بورس به بیش از ۶۶ میلیارد ریال آرگون مایع و بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال نیتروژن مایع به فروش رسیده که این مقدار در مقایسه با فروش کل این محصولات در پارسال بیش از دو برابر شده است.

او افزود: شرکت فجر انرژی خلیج فارس علاوه بر تامین مداوم انرژی و سرویس‌های حیاتی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که ۳۴ درصد از تولید صنعت پتروشیمی کشور است، در فصل‌های بهار و تابستان امسال و پارسال و در زمینه مصالح سهامداران و مسئولیت‌های اجتماعی، انرژی برق را با توان لحظه‌ای ۵۰۰ مگاوات به شبکه سراسری تزریق کرده است.

 زال خانی تصریح کرد: فجر اکنون با عرضه محصولات گاز‌های صنعتی مایع در بازار بورس، در صدر عرضه کنندگان گاز‌های صنعتی در این بازار قرار دارد که از نظر کیفی و بهای فروش محصولات یک موفقیت جدید در فعالیت‌های این شرکت بوده است.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس بیان داشت: پارسال در زمینه تولید بدون وقفه برق و صرفه جویی در مصرف آب‌های خام برای تولید آب‌های صنعتی رکورد‌های جدیدی را کسب کردیم؛ ما در سال ۹۹ با عرضه محصولات گازی نیتروژن و آرگون به تراز جدیدی دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس ادامه داد: فجر انرژی خلیج فارس در پارسال بیش از  یک هزار و ۸۰۰ تن آرگون مایع با ارزشی بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال و بیش از ۱۴ هزار تن نیتروژن مایع با ارزشی بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال به فروش رسانده است؛ این شرکت در از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از  یک هزار و ۷۰۰ تن آرگون مایع با ارزشی بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال و بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ تن نیتروژن مایع با ارزشی بالغ بر ۱۷۸ میلیارد ریال به فروش رسانده است.

این مقام مسئول گفت: قیمت عرضه در بورس به دلیل کیفیت بالای محصولات و دارا بودن گواهی استاندارد GC-MARK و همچنین رقابتی بودن آن، بسیار مناسب‌تر از روش پیشین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.