معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و ایثارگران کردستان از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید محمد جلال زمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و ایثارگران کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در روز ۱۶ بهمن ماه در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در سنندج ساعت ۱۱ صبح و در شهرستان‌ها نیز متناسب با تصمیم مسئولان کمیته‌های شهرستانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و ایثارگران کردستان با بیان اینکه مسئولیت تامین گروه موزیک مراسم مهمانی لاله‌ها در شهر سنندج برعهده لشکر ۲۸ پیاده کردستان و در شهر‌های قروه و بیجار برعهده سپاه بیت‌المقدس استان است، افزود: گلزار‌های مطهر شهدا توسط شهرداری و با هماهنگی مدیران آرامستان‌ها تنظیف می‌شود.

او از برگزاری ویژه برنامه‌های ۲۲ بهمن در فضای مجازی استان خبر داد و گفت: اعزام پیام آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران هر شهرستان به حسینه‌های شاهد، مدارس، دانشگاه‌ها برای روایتگری، دیدار و سرکشی مسئولان استانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فجرآفرین و شهدای مدافع حرم، برگزاری مراسم شب خاطره شهید اصغر پاشاپور از شهدای مدافع حرم و تبلیغات محیطی با موضوع ایثار و شهدا از جمله برنامه‌های این ایام در استان کردستان است.

زمانی از برپایی نمایشگاه با موضوع فجرآفرینان و شهدای فجرآفرین در فضای مجازی، نصب تصاویر شهدای دوران انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: آذین‌بندی و فضاسازی سازمان‌ها و ادارات و نوشتن سخنانی از وصایای شهدای دوران انقلاب در سربرگ نامه‌های اداری از برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه ایام دهه مبارک فجر در کردستان است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و ایثارگران کردستان از برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی علمی و مذهبی متناسب با شرایط اقلیمی و منطقه‌ای هر شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری یادواره ۴۱۵ شهید دانش‌آموز، تهیه مستند ملا حیدر فهیم توسط مرکز بزرگ اسلامی و پخش در صدا و سیما و برگزاری مراسم تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.