نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: حضور مدیران ناکارآمد سبب شده تا صنایع مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی به غیر از ویرانی، تخریب محیط زیست و آلودگی، دستاورد خاصی برای استان بوشهر نداشته باشند.

صنایع نفت و گاز دستاوردی برای بوشهری‌ها نداشته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستای میان‌دشت این شهرستان بیان کرد: امید چندانی به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نداریم. حضور مدیران ناکارآمد باعث شده تا این صنایع به غیر از ویرانی، تخریب محیط زیست و آلودگی دستاورد خاصی برای ما نداشته باشند.

او همچنین با اشاره به اینکه مهم‌ترین ظرفیت شهرستان دشتستان داشتن نیروی انسانی توانمند از جمله در بخش کشاورزی است، افزود: باید روی این قابلیت‌ها بیش از پیش کار کنیم زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حل مسائل و مشکلات کشاورزی و تولید است.

رضایی گفت: از ابتدای فعالیت خود تلاش کرده‌ایم قولی به مردم ندهیم که عملی نشود؛ قول‌های ما از جنس پیگیری مسائل است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: از ابتدای وقوع سیل در دشتستان تاکنون وقت زیادی را برای پیگیری مشکلات نقاط سیل‌زده گذاشته‌ایم و جبران خسارت‌های وارد شده به مردم یکی از اولویت‌های ما در پیگیری‌ها بوده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه، ۱۲۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار و پنج درصد تصویب شده که بخش زیادی از آن سهم دشتستان است و باید تلاش کنیم این اعتبارات تخصیص یابد.

رضایی از پیگیری مشکلات و خواسته‌های اهالی روستای میان‌دشت از جمله ساماندهی دوربرگردان، کمبود آب، آنتن‌دهی تلفن همراه، کمک به ورزش روستا و مسائل کشاورزان خبر داد و افزود: مشکل سند‌ مالکیت زمین‌های کشاورزی و مسکونی نقاط مختلف شهرستان دشتستان از جمله روستای میان‌دشت باید یک‌بار برای همیشه حل شود.

رضایی تاکید کرد: پیگیری‌هایی در مورد این مشکل داشته‌ایم و با تمام توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا شاهد برطرف شدن آن باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.