نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا از توپ و تانک نمی‌ترسد بلکه از ایدئولوژی ما هراس دارد و نمونه بارز این ایدئولوژی سردار قاسم سلیمانی است.

آمریکا از ایدئولوژی ما هراس دارد نه توپ و تانکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بیژن نوباوه نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در همایش مرد زمانه در بوشهر بیان کرد: آمریکا از توپ و تانک نمی‌ترسد بلکه از ایدئولوژی ما هراس دارد که نمونه بارز آن سردار قاسم سلیمانی است با مکتب ناب مبارزاتی و مقاومتش.

او افزود: شهید سلیمانی یک رزمنده انقلابی بود که مقاومت را در منطقه معنا کرد و آموزش داد. او عقلانیت و مدیریت مقاومت را به جامعه ارائه کرد.

 نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آمریکا به دلیل ضعف در نیروی زمینی قوای سَلَفی مانند داعش را ایجاد کرد که با پول و امکانات استکبار جهانی، جنگ نیابتی انجام دهند و بتوانند دولت سازی کنند و از این طریق نقش جمهوری اسلامی را در منطقه عقیم کند.

نوباوه عنوان کرد: البته به اعتراف خود آمریکاییان به دلیل وجود تفکر افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی و ابراهیم همت که همان تفکر انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، تاکنون درهیچ یک از برنامه‌های خود موفق نبوده‌اند.

هیچ کس نمی‌تواند پیشرفت علمی کشور را کتمان کند

او با اشاره به اینکه آنچه انقلاب اسلامی به جامعه جهانی داده، عقلانیت است، افزود: امروز مردم ایران اگر چه در فشار اقتصادی هستند، اما در بالاترین عقلانیت، تفکر انسانی و انقلابی در مبارزه و پیشرفت قرار دارند و هیچ کسی نمی‌تواند پیشرفت علمی کشور در این ۴۰ سال را کتمان کند.


بیشتر بخوانید


 نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: ادغام عقلانیت، و تفکر انقلابی و ایدئولوژی اسلام باعث شده است که دشمن، افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده و بسیاری دیگر از دانشمندان ایرانی را هدف قرار دهد.

او بیان کرد: انقلاب و مکتب اسلام با تاسی به تربیت دینی به جایگاهی در عرصه بین الملل رسیده که از هیچ قدرت پوشالی در منطقه و جهان هراسی ندارد.

شهید سلیمانی نشان داد که مبارزه با استکبار، شدنی است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: سردار قاسم سلیمانی به خوبی با روش و منش خود اوج محبت الهی و مردم زمان خود را در عالم دریافت کرد و خداوند او را پذیرفت و مردم نیز به شایسته‌ترین صورت او را بدرقه کردند.

عبدالکریم جمیری افزود: ما هستیم که باید از مکتب شهید سلیمانی بیاموزیم و به وظایف خود در مقابل اسلام، انقلاب و مردم به خوبی عمل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر عنوان کرد: شهید سلیمانی نشان داد که مبارزه با استکبار با تمام قدرت امری شدنی است. او در همه حالت‌ها نشان داد یک ولایتمدار به تمام معناست و ثابت کرد بصیر است و اخلاص در راه خدا در عمل وسیله ارتقا، هدایت و عنایت الهی است و لحظه‌ای در برابر استکبار جهانی در دفاع از اسلام و محرومان شانه خالی نکرد.

با تفکر شهید سلیمانی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: با تفکر شکست ناپذیر شهید سردار قاسم سلیمانی می‌توان بر مشکلات داخلی کشور غلبه کرد.

ابراهیم رضایی تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی مدافع واقعی حقوق بشر در سال‌های اخیر در دنیا است که برای احقاق حقوق مردم مظلوم منطقه مرز‌ها را نمی‌شناخت.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز بیان کرد: منظومه فکری و اعتقادی سردار سلیمانی براساس اسلام ناب است و به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان به عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی تجلی یافت.

شهید قاسم سلیمانی خود یک اَبَررسانه بود

سید حسین ناظر افزود: ولایتمداری، مردم‌داری، خستگی ناپذیری، قدرت سازی نظامی و جنگی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.

او عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی خود یک ابررسانه بود و سریع‌ترین و پرنفوذترین اثر را در انتشار یک خبر داشت و با کار برای رضای خدا و خلق ضریب نفوذ خود را در جهان گسترش داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: شهید قاسم سلیمانی خود یک ابررسانه بود و سریع‌ترین و پرنفوذترین اثر را در انتشار یک خبر داشت و با کار برای رضای خدا و خلق ضریب نفوذ خود را در جهان گسترش داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.