مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ستاد کرونای شهرستان با کسانی که با سهل انگاری باعث به مخاطره افتادن سلامت جامعه می‌شوند به طور جدی برخورد می‌کند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: طی بازدید‌های میدانی و بررسی‌های به عمل آمده استفاده از ماسک در میان شهروندان کاهش چشمگیری یافته است و این زنگ خطری برای طغیان مجدد بیماری در سطح شهرستان مهاباد می‌باشد.

بهزاد  با بیان اینکه درصد استفاده از ماسک توسط شهروندان مهابادی نسبت به مدت مشابه ماه قبل کاهش ۳۰ درصدی داشته و این وضعیت نگران کننده می‌باشد، افزود: هر گونه عادی انگاری با طغیان بیماری و آغاز موج جدید بیماری کرونا در شهرستان منجر خواهد شد و با توجه به وضعیت شهرستان فعالیت‌های اقتصادی شهروندان تحت تاثیر شرایط زرد، نارنجی و قرمز برای اعمال محدویت‌های بیشتر در گروه‌های شغلی متفاوت می‌شود.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول با اشاره به استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات خاطرنشان کرد: همچنین با افرادی که در اماکن عمومی و محیط ادارات شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نگیرند برخورد قانونی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنین شمار جان باختگان کرونا در مهاباد را ۳۱۹ نفر اعلام کرد و خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.