صبح امروز سه شنبه هفتم بهمن ۹۹ خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صبح امروز سه شنبه هفتم بهمن ۹۹ خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسئولین استانی در شهرکرد افتتاح شد.

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین انتقاد سازنده رسانه‌ها را عامل رشد و حرکت دانست و گفت: انتقاد لازمه پیشرفت است، اما نباید این مسیر به سمت سیاه نمایی منحرف شود.

او افزود: امید می‌رود رسانه‌ها با فعالیت‌های خود زمینه نشاط اجتماعی و امیدافزایی را در استان فراهم کنند تا بتوان از شرایط سخت شیوع کرونا با کمترین مشکل عبور کرد.


بیشتر بخوانید


سیدمرتضی فیاضی مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از تلاش‌های این نهاد برای پیگیری مطالبات و حقوق فعالان عرصه رسانه استان خبر داد و گفت: مهمترین موضوع حفظ شان و جایگاه خبرنگاران است که در این رابطه تلاش شده خبرنگاران در جایگاه واقعی خود قرار گیرند.

او، تامین زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات و خبرنگاران را از جمله فعالیت‌های این نهاد در ماه‌های اخیر برشمرد و افزود: امید است با حمایت مسئولان مراحل اجرایی این ساختمان سریع‌تر آغاز و در کوتاه‌ترین زمین شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

میثم محمودیان رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان نیز با تاکید بر فراهم کردن بستر مطالبه‌گری در استان، حمایت بیش از پیش از خبرنگاران را خواستار شد.

او به موانع اجرایی تاسیس تعاونی مسکن اصحاب رسانه استان نیز اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری مسئولان این مطالبه جدی خبرنگاران نیز محقق شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار