رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از برگزاری فراخوان طراحی و ساخت المان‌های سنندج شهر مقاومت به مناسبت سالروزپیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آسوز شعبانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از برگزاری فراخوان طراحی و ساخت المان‌های سنندج شهر مقاومت به مناسبت سالروزپیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:کردستان و انقلاب، سنندج شهر مظلوم بمباران، شهدای انقلاب اسلامی سنندج و سنندج شهر ایران و اسلام، نماد ایثار و مقاومت از موضوعات این فراخوان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: این سازمان به منظور هویت بخشی و بسط و اعتلای هنر در جامعه؛ طراحی و ساخت المان‌های سنندج شهر مقاومت را به مناسبت دهه فجر در دستور کار خود قرار داد.

شعبانی افزود: شاخص نمودن ارزش‌های ایثار و مقاومت، استفاده ازظرفیت‌های هنرمندان کشور با رویکرد ایجاد فرصت‌های برابر برای هنرمندان در پروژه‌های هنری شهری، آشنایی شهروندان و گردشگران با سنندج در زمان انقلاب و ارتقاء دانش هنری شهروندان از طریق مواجهه با آثار هنری شهری از مهم‌ترین اهداف اعلام این فراخوان است.

او از برگزاری فراخوان طراحی و ساخت المان‌های سنندج شهر مقاومت به مناسبت سالروزپیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کردستان و انقلاب، سنندج شهر مظلوم بمباران، شهدای انقلاب اسلامی سنندج و سنندج شهر ایران و اسلام، نماد ایثار و مقاومت از موضوعات این فراخوان است.

شعبانی خاطرنشان کرد: تمامی هنرمندان و صاحبان ایده می‍توانند در این فراخوان شرکت نمایند و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد.

او تصریح کرد: شرکت کنندگان میتوانند از پنجم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به درگاه اینترنتی فراخوان به نشانی www.e-sanandaj.ir مراجعه و اسناد و شرایط شرکت در فراخوان را دریافت نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۱۵۷۱۸۰-۰۸۷ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تماس حاصل فرمایند.

شعبانی بیان کرد: آقایان بشیر ناصری، حمید رضا زری، امیر کریمیان، شاهو کشاورزی و خبات نودینیان و خانم زهرا ملکی داوران تخصصی انتخاب آثار ارسالی خواهند بود و اسامی برندگان در ۱۹ بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.