مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی مواسات، همدلی و کمک‌ های مؤمنانه با همکاری روحانیان مستقر در ۱۱۲ روستای استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک ۱۱۲ روحانی مستقر، فعالیت ‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در روستاهای استان هدایت می کنند.  

افتخاری افزود: ۱۴ پایگاه به منظور تحقق فعالیت ‌های فرهنگی از سوی روحانیان مستقر در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند. 

او بیان کرد: این نهاد در زمینه توسعه زیرساخت‌ های فرهنگی در استان از جمله خانه عالم با کمبود اعتبار و امکانات مواجه است. 

افتخاری گفت: تلاش برای بصیرت افزایی و ارتقای معرفت با تکیه بر فعالیت‌ های فرهنگی جزو برنامه ‌های اجرا شده از سوی روحانیان مستقر در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است. 

او افزود: تقویت هر چه بیشتر نگرش دینی و انقلابی بین نوجوانان و جوانان، پیگیری برنامه‌ های اشتغالزایی و پاسخ به شبهات، مسائل شرعی و اعتقادی مردم از دیگر اقدام های روحانیان مستقر در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: مشاوره ‌های روانشناسی، ازدواج، سبک زندگی، تربیت فرزند و روابط زوجین نیز در زمره فعالیت‌ های روحانیان مستقر در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

او گفت: روحانیان مستقر با کمترین امکانات و بدون هیچگونه چشم داشت برای کمک به توسعه همه جانبه فرهنگی در روستاهای استان تلاش می‌ کنند. 

حجت الاسلام افتخاری افزود: پایین بودن میزان حقوق و دستمزد و کمبود خانه عالم از جمله مشکلات اصلی روحانیان مستقر در مناطق روستایی استان است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.