پس از درگیری‌های روز گذشته، پلیس هلند امشب به شکل گسترده در خیابان‌های این کشور مستقر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، پلیس هلند امشب برای جلوگیری از آنچه تکرار آشوب‌های شب گذشته خوانده شده، به شکلی گسترده در خیابان‌های این کشور مستقر شد. این در حالی است که شب گذشته نیز درگیری‌هایی در این کشور در پی اعمال محدودیت‌های آمد و شد که بر اثر شیوع کرونا اعمال شده بود، شکل گرفت.

پلیس در شهر ساحلی روتردام اعلام کرد شماری از جوانان با آمدن به خیابانها، به دنبال مقابله با پلیس هستند. بر اساس این گزارش، پلیس ضد شورش تلاش کرد تا با خشونت افراد برخورد کرده و شماری را نیز بازداشت کرد. همچنین رادیو و تلویزیون عمومی هلند موسوم به (NOS) گزارش داد پلیس برای متفرق کردن معترضان از ماشین‌های آب پاش استفاده کرده است.

رسانه‌های هلند از دعوت شماری افراد در شبکه‌های اجتماعی برای انجام اعتراضات خشونت آمیز بیشتر در زمانی خبر داده اند که این کشور در حال مبارزه برای مهار شیوع کروناست.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز با اعلام این خبر نوشت: هلند شاهد موجی از اقدامات آشوب زا در اعتراض به محدودیت‌هایی بوده است که بر اثر کرونا وضع شده است. این خبرگزاری نوشت پلیس مبارزه با شورش با گروهی از معترضان در شهر روتردام درگیر و مجبور به استفاده از ماشین‌های آب پاش شد.

روز گذشته نیز اعتراضاتی در واکنش به محدودیت‌های اخیر در «آمستردام» پایتخت هلند و «آیندهوون» در جنوب این کشور، برای جلوگیری از شیوع کرونا به انجام رسید. پلیس این کشور با معترضان درگیر شد و این اعتراضات به خشونت کشیده شد. پلیس آمستردام اعلام کرده بود برای متفرق کردن معترضان از آب‌پاش استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار