نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریکا و رئیس سابق حزب کارگران انگلیس پویشی برای توقف حمایت لندن و واشنگتن از عربستان راه‌اندازی کردند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جرمی کوربین، رئیس سابق حزب کارگران انگلیس و برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا پویشی برای توقف حمایت‌های انگلیس و آمریکا از عربستان راه اندازی کردند.

آمادگی‌ها در صنعا و برخی از پایتخت‌ها و شهر‌های جهان برای اجرای برنامه‌های گسترده به مناسبت روز جهانی ضد جنگ علیه یمن ادامه دارد.

پیش بینی می‌شود یمن و کشور‌های متعدد جهان از جمله آمریکا، انگلیس و آلمان، سوئد، فرانسه، هلند، بلژیک و ایتالیا امروز ۲۵ ژانویه عرصه تظاهرات اعتراض آمیز در مخالفت با جنگ ائتلاف (متجاوز) سعودی علیه یمن باشد.

این فراخوان پیشتر با استقبال محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد شورای سیاسی انصارالله همراه بود.

وی با انتشار عکس‌هایی از جنایات آمریکا در یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: کدام یک تاثیرگذار‌تر است؛ وعده بایدن برای خاتمه دادن به آنچه که آن را جنگ شعله ور (در یمن) توصیف کرد یا تداوم چند دستگی که ترامپ برای حفظ آن با بیان این سخن تلاش کرد «با شما خداحافظی می‌کنم و بار دیگر بازخواهیم گشت»؟ شکاف در روابط داخلی آمریکا همان شکاف در روابط خارجی این کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Serbia
reza
۱۲:۴۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
آمدی دل فدایت.......چرا؟ دیرآمدی؟!!........
هیئت حاکمه آمریکا مجبور به اینگونه اعمال است چونکه مانند دیگ بخار در حال انفجار پس از 200سال میرود تا افول آمریکا در عرصه ی سیاست جهانی با افتضاحات رئیس جمهور قبلی آمریکا شیرازه های: دموکراسی آمریکائی - آزادی و حقوق شهروندی و نژادپرستی و....و.....و....که با رکود شدید اقتصادی و بی خانمانی رو به گسترش در تمام ایالات آمریکا و آمار مرگ بالای متاءثر از کووید19....جامعه آمریکائی را متلاشی و به سرنوشت محتوم فرو پاشی شوروی سابق مبتلا کند و اثری از ایالات متحده نمانده به ایالات منفجره و منفرده تقسیم شود و این یعنی افول آمریکا که با ظهور ترامپ در عصرترامپیسم در سال2020 پس از 200سال تسریع شده و سرعت گرفته این محصول نهائی آش آلوئی است که ترامپ پخت و به خورد آمریکائیها داد یعنی انزوای سیاسی در جهان و شکستن و خرد شدن هیمنه و هژمونی آمریکا در جهان پس از200سال تاریخ آمریکا و چه بسا کمرقدرت دلارآمریکا نیز در آینده شکسته شود و صدای شکسته شدن کاپیتالیسم و سرمایه داری گوش جهان را کر کند
آخرین اخبار