امام جمعه بافق هدف از تشکیل شورای اسلامی کار را جهش تولید در سایه عدالت بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق با اشاره به ارزش والای کار و کارگر در فرهنگ اسلامی، گفت: کسی که برای رفاه خانواده اش کار و تلاش می‌کند همانند مجاهد در راه خدا فضیلت دارد.

او افزود: اگر کارگری برای پیشرفت نظامی مقدس اسلامی تلاش کند اجری مضاعف دارد و باید قدر این جایگاه را دانست.

حجت الاسلام سعادت فر هدف از تشکیل شورای اسلامی کار را جهش تولید در سایه عدالت دانست و اظهار کرد: رونق و جهش تولید به تنهایی وظیفه شورای اسلامی کار نیست، زیرا ممکن است همراه با ظلم در حق مدیر، کارگر، انفال، فرهنگ و … باشد.

امام جمعه بافق اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی کار باید حواسشان به حقوق کارگر، ذخایر معدنی و مسائل فرهنگی کارگران و مدیران باشد تا جهش تولید تحقق یابد.

حجت الاسلام سعادت فر قانون و اخلاق را ۲ رکن اصلی شورای اسلامی کار دانست و تصریح کرد: اخلاق مسیر اجرای قانون را تسهیل می‌کند.

امام جمعه بافق هر گونه تعطیلی و اعتصاب را هدف دشمن دانست و افزود: نباید گذاشت کار به این مراحل برسد بلکه باید با تلاش، وقایع را پیش بینی کرد تا از وقوع آن جلوگیری شود.

اعضای شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۱:۰۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
طرح اقدام مسکن ملی یزد به کجا رسید الان چهار ماه هستش که حساب افتتاح کردیم 40 میلیون هم واریز کردیم دریغ از یک پیامک از سوی وزارت راه و شهرسازی جهت انتخاب پرژه مسکن
پیگیری کنید