امام جمعه بافق گفت: ۷ سال است که مذاکره برای رفع تحریم‌ها اثری نداشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به تبیین شخصت آن بانوی بزرگ اسلام پرداخت و گفت: حضرت زهرا (س) محور خلقت هستی است.

او با تحلیل وقایع و رویداد‌های آن زمان و دلایل مظلوم واقع شدن آن حضرت، تصریح کرد: دنیا طلبی و توجه مردم به رفاه دنیوی باعث تشخیص اشتباه آنان شد و راه را درست نرفتند.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: فاصله گرفتن مردم از ولایت و امامت و دست به دامان شدن آنان به رهبران مادی، واقع بینی را در جامعه کمرنگ کرد.

حجت الاسلام سعادت فرتاکید کرد:کسانیکه حرف از مذاکره برای رفع تحریم می‌زنند باید آگاه باشند که در این هفت سال  دستاوردی نداشته است.

او گفت: شهرستان بافق در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام است و باید با بهره گیری از آنان به عنوان امامزادگان فرهنگی تلاش کرد.

حجت الاسلام سعادت فر اظهار داشت: بدجلوه دادن روحیه مقاومت و تغییر فرهنگ مقاومت و دفاع از حکومت باطل آنان را به بیراهه کشاند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایجاد دوگانگی در جامعه اسلامی همان انحرافی است که دشمنان نظام و انقلاب به دنبال آن هستند و خلاف فرهنگ اسلام و قران است.

او افزود: برخی از دوگانه سازی‌ها در جامعه واقعی نیست و اصل دوگانگی بین خدمت محوری و منفعت محوری است و در واقع دوگانگی اصلاح طلبی و اصول گرایی مجازی است و آنچه اختلاف است بین انقلابی و غیر انقلابی است.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: دوگانه سازی بین موشک و مذاکره هم انحرافی است و تحریف در اصول است و منطق می‌گوید با کسی مذاکره کن که منطق داشته باشد و موشک هم برای کفار و دشمنان است.

امام جمعه بافق افزود: صنایع موشکی و اقتدار نظامی و عملی کشور به همت سپاه دکترین هزینه سازی را برای دشمن رقم زده است.

او بیان داشت: کسانیکه حرف از مذاکره برای رفع تحریم می‌زنند باید آگاه باشند که در این هفت سال که تجربه شد، این مذاکرات دستاوردی نداشت.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اقتدار نظام اسلامی با ولایت فقیه به اوج قدرت خواهد رسید و هیچ تحریمی هم برایش ارزشی ندارد.

امام جمعه بافق افزود: استکبارستیزی و استکبار دوستی دوگانگی در عقیده است و اگر این مجاهدت‌های سردار سلیمانی نبود امروز کشور وضع دیگری داشت.

سعادت فر همچنین بیان داشت: در تعیین صلاحیت‌ها و تائید نکردن نامزد‌ها دوگانگی واقعی است و سلیقه‌ای در آن اثر ندارد و نظارت شورای نگهبان باید در انتخابات شورای اسلامی نیز بیشتر شود.

او همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم علامه مصباح یزدی، گفت: این علامه دینی انحراف را خوب تشخیص داد و جا داشت صداوسیما برای تبیین آثار و افکار او از برنامه‌های بهتری بهره می‌برد.

تبیین شاخص‌های جوان منتظر و وظایف جامعه اسلامی در دوران غیبت و ایجاد ظرفیت برای دیدار با امام زمان (عج) از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن پرداخت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.