حوادث امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۶ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان یک تن کابل برق در آغاجاری دستگیر شدند

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان هنگام گشت زنی و سرکشی از نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی یک تن کابل برق فشار قوی کشف و ضبط شد، افزود: در این رابطه ۳ سارق دستگیر و پس از بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

سرهنگ یداله امیری جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با هدف حمایت از تولید داخلی، طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا توسط پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت ۲۴ ساعت در اهواز اجرا شد که بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

او بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار تخصصی و همکاری پلیس راه اهواز، سربندر و خلیج فارس، سه دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۲ هزار و ۵۸۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۱ طاقه پارچه و ۱۷۵ عدد شلوار ورزشی و ۴۰۰ کیلوگرم مغز بادام فاقد مجوز گمرکی که برآورد ریالی آن برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود، کشف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق برخورد قاطع دارد.

دستگیری سارق احشام در هفتکل

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های اطراف شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضایی سارق را در شهرستان اندیمشک شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۹ راس گوسفند سرقتی کشف و در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد و احشام سرقتی کشف شده به مالباختگان مسترد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

مصدوم شدن ۴ نفر بر اثر برخورد پژو و تریلی در محور اهواز-اندیمشک

عارف اصل شرهانی رئیس روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تصادف پژو ۲۰۶ و تریلی در محور اهواز - اندیمشک در محدوده روستای الباجی راس ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این سانحه رانندگی ۲ زن ۳۷ و یک ساله و ۲ مرد ۱۴ و ۴۲ ساله از سرنشینان پژو ۲۰۶ مصدوم شدند، افزود: مصدومان به وسیله آمبولانس‌های مستقر در پلیس راه اهواز- اندیمشک به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.