برخورداری، ملی پوش تکواندو گفت: سعی می‌کنم یکی از افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

مهران برخورداری،  ملی پوش تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی آقایان بیان کرد: خدا را شکر بعد از انجام تست کرونا و طی کردن شرایط قرنطینه، با سلامت کامل وارد اردو شده‌ایم و تمرینات را به طور منظم انجام می‌دهیم.  این روز‌ها با دقت و تمرکز کامل تلاش  و سعی می‌کنم یکی از افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم تا بتوانم به اهدافم مرحله به مرحله مورد نظرم برسم و بهترین خودم باشم.

او درباره برگزاری مسابقات لیگ و راهیابی تیم تکواندوی کن به فینال مسابقات عنوان کرد: بعد از نزدیک به یک سال به علت شیوع ویروس منحوس کرونا  دوباره به زمین مسابقه برگشتیم. شرایط لیگ امسال چه از لحاظ برگزاری و چه از لحاظ اهمیت با همه سال‌ها متفاوت بود. حضور سرمربی تیم ملی در مسابقات انگیزه همه بازیکنان را چند برابر کرد تا بازیکنان بهترین خود را نشان بدهند و به تیم ملی برسند.

برخورداری افزود: از تیم کن و کادر  فنی بابت تیمداری در لیگ تشکر می‌کنم. امیدوارم باز هم بازیکنان جوان با انگیزه بالا، بدون ادعا، با تلاش و پشتکار فراوان عنوان قهرمانی سال پیش را تکرار کنند.  تمام اعضای تیم یکدل و یک دست برای این مهم خواهیم جنگید.

بازیکن تیم کن درباره کیفیت پایین هوگو‌های لیگ بیان کرد:  واقعا از پارسال این مشکل را پیش رو داریم. هوگو‌ها مطابق استاندارد فدراسیون جهانی نیستند و از طرفی هم  مشکلات اقتصادی، خرید این هوگو‌ها را سخت‌تر کرده اند. امیدوارم این مشکل هم به زودی حل شود تا رقابت‌ها جذاب‌تر دنبال شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار