سونی در حال تولید دوباره گوشی های هوشمند سری Xperia Compact

خط تولید ساخت گوشی های Xperia شرکت سونی در حال احیا شدن بوده و اطلاعات جدیدی درباره گوشی های این سری فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی قبلاً با تلفن‌های هوشمند پیشرفته جمع و جور در بازار تلفن همراه حضور داشت، اما از سال ۲۰۱۸ این برند ژاپنی این بخش را به نفع محصولات بزرگتر نادیده گرفت. این شرکت اعلام کرد به زودی، خط Xperia Compact احیا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


خط تولید سونی اکسپریا کامپکت در حال بازگشت است

افشاگر  Steve Hemmerstoffer، که سابقه افشای اطلاعات بی نظیری درباره پرچمداران سری Galaxy S21 و 2020 Xperia را دارد، رندر‌های مبتنی بر CAD را درباره رقیب آیفون ۱۲ مینی که تحت عنوان Xperia Compact راه اندازی می‌شود، به اشتراک گذاشت.

ابعاد این گوشی هوشمند ۱۴۰، ۶۸، ۶۸.۹، ۸. ۸.۹ میلی متر است، که باعث می‌شود بسیار کوچکتر از اکثر پرچمداران مدرن باشد، اما کمی بزرگتر از Xperia XZ2 Compact قدیمی (۱۳۵، ۶۵، ۶۵، ۱۲، ۱۲.۱ میلی متر) و آیفون ۱۲ مینی فوق (۱۳۱.۵، ۶۴، ۶۴.۲ x) است.

سونی در حال احیای سری گوشی های هوشمند Xperia Compact خود است

امکان ایجاد ابعاد کاهش یافته یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که با حاشیه‌های باریک و چانه احاطه شده، ضخامت مورد دوم نشان می‌دهد که برخلاف مدل‌های قبلی، این بیشتر از یک پرچمدار برتر، یک محصول میان رده خواهد بود.

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در شکاف قرار دارد و سونی آن را با تنظیم دوربین دوگانه در عقب جفت کرده که خود شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور دوم مشخص نشده است و در داخل ماژول عمودی یک فلش LED نیز وجود دارد.

سونی دارای یک جک هدفون نیز هست

طراحی قاب استفاده شده در Xperia 1 II و Xperia 5 II در سال گذشته به این گوشی منتقل شده، بنابراین می‌توان انتظار اسکنر اثر انگشت جانبی، دکمه تنظیم صدا و دکمه شاتر اختصاصی را در این گوشی داشت.

سونی در حال احیای سری گوشی های هوشمند Xperia Compact خود است

همچنین روی یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری، یک درگاه USB-C در پایین برای شارژ سریع و یک بلندگوی با شارژ پایین قرار دارد که برای تنظیمات استریو با بلندگوی داخل گوشی جفت می‌شود.

ممکن است گوشی جدید، Xperia 1 III Compact نامیده شود

در این مرحله چیز‌های زیادی در مورد این تلفن هوشمند گفته نشده، اما شایعات مربوط به ماه نوامبر گذشته نشان می‌داد که این محصول به عنوان Sony Xperia 1 III Compact ارائه می‌شود. انتظار می‌رود که پرچمدار اصلی Xperia 1 III در اواخر فوریه یا مارس وارد بازار شود، بنابراین نسل بعدی Xperia Compact مطمئناً می‌تواند اولین عرضه بین المللی خود را نیز در آن زمان انجام دهد.

سونی در حال احیای سری گوشی های هوشمند Xperia Compact خود است

در مورد تراشه نیز، این اسمارت فون با نام Snapdragon 775G درج شده که ممکن است بعداً به عنوان جانشین Qualcomm’s Snapdragon 765G که در داخل Pixel ۵ یافت می‌شود، برسد. احتمالاً این گوشی پشتیبانی از شبکه 5G را به صورت استاندارد و با عملکرد بهتر ارائه می‌دهد، اما اطلاعات بیشتری در این باره در دست نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار