محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت این رشته ارائه داد.

محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در رشته دانهیل ورزشکاران برای تمرین کردن در پیست استاندارد باید به هیئت‌های استانی خود مراجعه کنند. در برخی استان‌ها پیست استاندارد وجود دارد و ورزشکاران می‌توانند به راحتی تمرین کنند. متولی ساخت پیست استاندارد برای رشته دانهیل، هیئت‌های دوچرخه سواری استانی هستند.  

او در ادامه عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری طی چند سال اخیر در رشته کوهستان، اقدامات متعددی را انجام داده است. برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری دانهیل در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ مدال نقره کسب کردیم. این مدال مهم و با ارزش را حسین زنجانیان کسب کرده است. مهدی رهنما، هدایت تیم ملی کوهستان را بر عهده دارد. رهنما سابقه درخشانی در رشته دانهیل در دوره ورزشکاری خود را دارد.

او درباره پرداخت پاداش مدال آوران رقابت های قهرمانی آسیا گفت: وزارت ورزش و جوانان قول داده است که در صورت تامین شدن اعتبار ، پاداش مدال آوران ۲۰۱۹ را به زودی پرداخت کند.

او گفت: فدراسیون دوچرخه سواری برای وارد کردن دوچرخه، رایزنی‌های لازم را با وزارت صمت انجام داده است. امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم و بتوانیم با هزینه‌های کمتری دوچرخه وارد کنیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره بیمه کردن ملی پوشان اظهار کرد: صحبت‌هایی در زمینه بیمه شدن ورزشکاران و  پرداخت حقوقشان انجام شده اند. امیدوارم در سال آینده بتوانیم به رکاب‌زنان، حقوق پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار