رئیس آموزش و پرورش قصرشیرین گفت : مدارس این شهرستان برای حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم مقطع ابتدایی از اول بهمن ماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمد خدرویسی رئیس آموزش و پرورش قصرشیرین گفت : وضعیت قصرشیرین از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا طبق اعلام ستاد کرونای وزارت بهداشت آبی و جزء مناطق کم خطر و استقبال دانش آموزان روستایی برای حضور در کلاس‌های درس ۲ برابر دانش آموزان شهری است.

او گفت : حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و معلمان پایه اول و دوم ابتدایی در مدارس به صورت روزانه حضور دارند و سقف حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیز به تعداد ۱۰ نفر و به مدت ۲ ساعت و نیم است.

رئیس آموزش و پرورش قصرشیرین امسال: در سال تحصیلی جاری ۸۰۰ دانش آموز در مقطع اول و دوم ابتدایی در این شهرستان تحصیل می‌کنند که استقبال از کلاس‌های حضوری ۳۰ درصد است.

خدرویسی افزود: در صورتی که والدین نگرانی از حضور فرزندانشان در مدارس دارند می‌توانند از بسته‌های آموزشی و یا فضای مجازی شبکه شاد استفاده کنند از این رو اجباری بر حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد.

او افزود: تمام مدارس نیز ضدعفونی و مواد ضدعفونی نیز در اختیار مدارس گذاشته شده و همه دانش آموزان ملزم به استفاده از ماسک هستند.

او ادامه داد: تمام روستا‌های ما برای استفاده دانش آموزان از امکانات فضای مجازی و شاد از شبکه اینترنت برخوردار است و در صورت نداشتن تبلت و یا تلفن همراه دانش آموزان می‌توانند از برنامه آموزشی تلویزیون استفاده کنند و یا بسته‌های آموزشی تهیه شده را از مدارس تحویل گرفته و از آموزش غیرحضوری برخوردار شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.