مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: عملیات ساخت ۹ واحد آموزشی در روستا‌های این شهرستان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران حسین زاده روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش روانسر گفت: دانش آموزان ۲۸ واحد آموزشی این شهرستان هم اکنون در کانکس مشغول تحصیل هستند.

او بیان کرد: نیازمند توسعه فضا‌های آموزشی در سطح شهرستان هستیم و راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز را آغاز کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش روانسر میزان مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان را در طرح آجر به آجر مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با استقبال و همراهی معلمان، اولیا و دانش آموزان شهرستان روانسر در جایگاه‌های برتر استانی قرار دارد.

حسین زاده ادامه داد: از مجموع ۱۳۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شده در این شهرستان، تاکنون ۵۲ نفر از طریق مدارس از راه دور شناسایی جذب و ثبت نام شده اند و تلاش داریم باقی مانده دانش آموزان در مدارس نزدیک به روستای محل زندگی سازماندهی، جذب و ثبت نام شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر نیز با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است، گفت: آموزش و پرورش همچنان یکی از اولویت‌های نظام است و در این راستا شاهد تحول در تجهیزات، بنا‌ها و مدارس سطح کشور هستیم.

پژمان امجدیان افزود: مردم شهرستان روانسر در کار‌های خیر و خداپسندانه مشارکت خود را به اثبات رسانده اند و این شهرستان ظرفیت‌های خوبی برای جذب خیرین به ویژه در حوزه مدرسه سازی دارد.

او بر مستندسازی املاک آموزش و پرورش تاکید کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.