رامنی: ترامپ همچنان در سیاست آمریکا نفوذ خواهد داشت

سناتور جمهوریخواه از نفوذ و تاثیرگذاری رئیس جمهور پیشین آمریکا در سیاست این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، میت رامنی، سناتور جمهوری خواه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: ترامپ همچنان در آمریکا نفوذ و اثرگذاری خواهد داشت.

رامنی تاکید کرد: به نظرم این موضوع به طور شفاف مشاهده می‌شود که در یکسال گذشته تلاشی در جهت تقلب در انتخابات در آمریکا در جریان بوده است. این موضوع از طرف رئیس جمهور بایدن نبوده، بلکه این موضوع از طرف ترامپ بوده است.

وی افزود: ترامپ همچنان نفوذ خود را خواهد داشت، اما معتقدم که حزب ما به اصول خود باز خواهد گشت. این مسئولیت محاسباتی ما است. ما به وجهه حزبی خود توجه زیادی داریم. ما در کنار متحدان خود می‌ایستیم و ضد افرادی، چون کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عمل می‌کنیم.

میت رامنی تنها سناتور جمهوریخواهی بود که به استیضاح اول ترامپ در مجلس رای موافق داد. این رای موجب انتقاد گسترده ترامپ از وی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Serbia
reza
۱۱:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
اظهارات سناتور رامنی یعنی: نه تنها در زمان معاویه بلکه در عصر2000 هم پول حرف اول را میزند نه لیاقت و شایستگی حتی اگر شما در عرصه بین المللی بعنوان یک قمارباز و احمق درجه یک و قلدرمآب شناخته شده باشید هنوز هم در عرصه بین المللی و سیاست جهانی یک کرسی برایتان وجود دارد چه فیزیکی و چه نامرئی فقط و فقط کافی است پول داشته باشید همین و بس........
آخرین اخبار