مسئول بسیج جامعه زنان و دبیر کمیته خواهران در ستادترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت:مراسم پیوند فاطمی با کمک ارگان های مختلف در سالروز تولد حضرت فاطمه (س) در کرمان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عصر امروز جلسه‌ای با عنوان پیوند فاطمی از سری برنامه‌های کمیته خواهران در ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با حضور سرهنگ محمدزمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله ودیگر مسئولان درمهمانسرای ثارالله کرمان برگزارشد.

در  این جلسه اکرم رنجبر، مسئول بسیج جامعه زنان و دبیر کمیته خواهران در ستادترویج مکتب حاج قاسم گزارشی از جزئیات و کلیات  طرح پیوند فاطمی از سال ۹۷ تا به امروز ارائه کرد وگفت:ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر یکی از برنامه‌هایی که از سال ۹۷ به مناسبت کنگره شهدای استان در کرمان برنامه ریزی شده است و کمیته بانوان خادمی این برنامه را پذیرفته‌ بحث پیوند فاطمی بوده است.

اوافزود: این برنامه در طی سه سال گذشته ادامه دار بوده است و در سال ۹۹ به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهشان تصمیم بر این شد که مراسم عقد ۱٠٠جوان را برگزار کنیم و این مراسم در روز میلاد حضرت زینب (س) با حضور ۱۶۴ زوج در سراسر استان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان و دبیر کمیته خواهران در ستادترویج مکتب حاج قاسم بیان داشت:به دلیل اینکه همه ما نسبت به جوانان دین داریم این برنامه را باید هر سال به صورت منظم انجام بدهیم ،امسال نیز این مراسم در سالروز  میلاد حضرت زهرا (س)  با کمک تمامی ارگان‌هایی که به نوعی در این زمینه نقش دارند ، برگزار خواهد شد.

رنجبر تاکید کرد: در جلسه‌ مقرر شد  اتاق اصناف ،دانشگاه‌ علوم‌پزشکی، بسیج کارگری، اداره کار و رفاه و تامین اجتماعی و همه ارگان‌هایی که در این زمینه می‌تواند نقشی داشته باشند از جمله ورزش و جوانان استان کرمان پای کار بیایند تا این برنامه را به نحو احسن در سراسر استان اجرا کنیم.

اوافزود: پیش بینی می شود با توجه به استقبال جوانان مراسم پیوند فاطمی با حضور ۳۵۰ تا ۴۰۰ زوج در روز میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شود.

مسئول بسیج جامعه زنان و دبیر کمیته خواهران در ستادترویج مکتب حاج قاسم گفت:امسال برای جشن پیش بینی ما این است که به صورت کاروان‌های شادی در سطح شهر اجرا شود و یا در مساجد، تکایا و پایگاه مقاومت مراسم عقد این زوج‌ها انجام شود و باز هم به صورت کاروان شادی در سطح شهربه سمت گلزار شهدا حرکت کنیم و پس از تجدید میثاق با شهدا و زوج ها روانه‌ی خانه بخت شوند.

او  تصریح کرد:هزینه آزمایش های این زوج‌ها به صورت رایگان خواهد بود و اداره ثبت اسناد رسمی پذیرفته است که هزینه‌های مراسم عقد را به حداقل برساند و یک کارت هدیه هم به زوج‌ها اهدا خواهد شد.

محل ثبت نام زوج ها در تمام پایگاه‌ها و حوزه مقاومت خواهران در سراسر استان بدون شرایط خاصی انجام می شود و فقط در زمان ثبت‌نام کپی و اصل شناسنامه را با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: ازدواج آسان ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار